_______________________________

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

30--10--2016-------01-----ΙΔΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΠΙ ΝΕΦΕΛΑΙΣ (υπό αιδεσιμότ.Χαράλαμπου Μποσταντζόγλου)

ΙΔΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΠΙ ΝΕΦΕΛΑΙΣ
 (υπό αιδεσιμότ.Χαράλαμπου Μποσταντζόγλου)

«Μακάριος ο αναγιγνώσκων και οι
ακούοντες τους λόγους της προφητείας και
φυλάττοντες τα γεγραμμένα εν αυτή διότι
ο καιρός είναι πλησίον».
(Αποκάλυψης 1: 3).
3 Μακάριος ο αναγινώσκων και οι ακούοντες τους λόγους της προφητείας και φυλάττοντες τα γεγραμμένα εν αυτή· διότι ο καιρός είναι πλησίον.


«»»»»»»»»»»»»»»»»
Εξεδόθη το 1909==Μετάφρασης εκ της Τουρκικής.

Συμβουλή του αντιγράφων να επιβεβαιώνεται τα εδάφια διότι αρκετά τα δίνει το βιβλίο λάθος ίσως να είναι τυπογραφικά λάθη. Πάντως όσα μπόρεσα τα διόρθωσα. Και άλλα τα προσπέρασα.

ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΜΠΟΣΤΑΝΤΖΟΓΛΟΥ

ΠΡΟΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΣ

Η καρδιά μου είναι πλήρης χαράς διότι η Μελέτη περί της δευτέρας Ελεύσεως του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού βρήκε απήχηση στις καρδιές των πιστών.
Περί της σπουδαιότητας της αλήθειας της μελέτης τούτης αν και αναφέρεται εις το παρόν βιβλίο εν τούτοις θέλω να πω ολίγα τινά δηλαδή πως επέδρασε η αλήθεια αυτή στην ατομική μου ζωή.
Προ πέντε ετών περίπου στο έτος 1905 άρχισα τη μελέτη της αλήθειας του Χριστού.

Όταν προχωρούσα στη μελέτη αυτή απόλαυσα ευλογίες τις οποίες είναι αδύνατο να περιγράψω. Το νου μου  την διάνοια μου την καρδιά μου και τα αισθήματά μου ανεβίβασεν η μελέτη αυτή εις ανώτερα επίπεδα.
Η Γραφή την οποία μελετούσα δεν ήταν πλέον για μένα κάτι το κρυμμένο αλλά με αποκαλύφθηκε – όπως προσεύχεται ο Παύλος δια τους Εφεσίους.

(Εφεσίους 1:17-18)
17 διά να σας δώση ο Θεός του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, ο Πατήρ της δόξης, πνεύμα σοφίας και αποκαλύψεως εις επίγνωσιν αυτού,
18 ώστε να φωτισθώσιν οι οφθαλμοί του νοός σας, εις το να γνωρίσητε ποία είναι η ελπίς της προσκλήσεως αυτού, και τις ο πλούτος της δόξης της κληρονομίας αυτού εις τους αγίους,

Με μεγάλην συγκίνηση  άφησα την Βίβλο  την οποία κρατούσα στα χέρια μου και μελετούσα και με κατάνυξην είπα «Τι θαυμαστόν Βιβλίο είναι τούτο»!
Μετά την αναγέννηση μου η συστηματική μελέτη της αλήθειας του βιβλίου τούτου «Περί της Δευτέρας ελεύσεως του Σωτήρα»τέτοια πνευματική πρόοδο μου έφερε ώστε η γνώσης μου περίσσευσε με θεία δύναμη με περιέβαλε. Η αλήθεια ότι ο Σωτήρ μου θα παρουσιασθεί αιφνιδίως δια την σωτηρίαν αθανάτων ψυχών με ωθούσε με περισσότερον ζήλον εις προσευχήν εις αφιέρωση  και εις δράσι.

Πολλάκις σκεπτόμουν ότι όταν ο Χριστός  έλθη που και πως θα με εύρη. Η σκέψης αυτή με υποχρέωσε να μένω άγρυπνος και έβαζε βάρος στην καρδιά μου δια τους αμαρτωλούς.
Όπου και αν κήρυξα περί του θέματος τούτου η ενέργεια του Αγίου πνεύματος ήταν μεγάλη για την αφύπνιση (ξύπνημα)των πιστών ώστε να οπλιστούν με την πανοπλία του Θεού.
Το γεγονός τούτο με ώθησε να γράψω τις αλήθειες τούτες σε βιβλίο για να φθάσει σε χέρια πολλών ανθρώπων.
Με την πεποίθηση ότι το βιβλίο τούτο θα γίνει ευλογία σε πολλές ψυχές άρχισα στην Ταρσό της Κιλικίας την 10ην  Ιουλίου 1908 να το γράφω.  

Ένα χρόνο περίπου διήρκεσε η συγγραφή του διότι κατά το διάστημα αυτό επισκεπτόμουν διάφορες Εκκλησίες και συναθροίσεις και έτσι γίνονταν συμμελέτη επί των αληθειών αυτών με μεγαλύτερη επιμέλεια.
Τέλος την 1ην  Αυγούστου 1909 βρέθηκα εις Κωνσταντινούπολη όταν τελείωσα το έργον και τυπώθηκε σε βιβλίο.
Αφιερώνεται το βιβλίο τούτο με προσευχή και την πεποίθηση ότι όποιος μελετήσει  προσοχή  το περιεχόμενο του θα ευλογηθεί
 (Ρωμαίους 8: 18)
  18 Επειδή, θεωρώ ότι τα παθήματα του παρόντα καιρού δεν είναι άξια να συγκριθούν με τη δόξα που πρόκειται να αποκαλυφθεί σε μας. 

                                                      
 Χαράλαμπος Μποσταντζόγλου.

«»»»»»»»»»»»»»»»»